Subject: Arvamuse esitamine töötuskindlustuse seaduse ja sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu kohta
From: "Ireen Tarto" <[email-masked]>
To: "Ingrid Erm-Eks", "MKM info"
Cc: "Mait Palts" <[email-masked]>, "Marko Udras"
Date: Tue, 7 May 2024 12:21:36 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan Eesti Kaubandus-Tööstuskoja arvamuse töötuskindlustuse seaduse ja 
sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu kohta.

Lugupidamisega

Ireen TartoJurist

Eesti Kaubandus‑Tööstuskoda

E‑post

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Tel

 <tel:+372%20604%200072> +372 604 0072

 <https://www.koda.ee/en/>

www.koda.ee   www.ettevotluskonkurss.ee   www.estonianexport.ee 
www.enterprise‑europe.ee

 <http://www.facebook.com/kaubanduskoda>

 <https://www.linkedin.com/company/ecci/>

 <http://www.enterprise-europe.ee/>

 <https://een.ec.europa.eu/>